Mielas Petrai,

žinau, kad senokai Jums rašiau, bet šįkart nebesusilaikiau. Negalėdamas nesižavėti Jūsų sugebėjimu brukti savo vertybes, kalbėti nesąmones ir nekęsti žmonių dėl to, kad lovos reikaluose užima kitokią poziciją, negu Jūs, sugalvojau susisiekti su Jumis dėl dalyko, kuris tobulai susumuoja Jūsų pastangas ir požiūrį – Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos viešosios informacijos poveikio įstatymo.

Paklausite, kodėl Jūs, juk įstatymą inicijavo kiti žmonės (Valentinas Stundys – aut. past.). Atsakysiu paprastai – Jūs esate simbolis visos tos beprotybės, viso to dalbajobiškumo, viso to nedatiopizmo, kurį parodė visas Seimas.

Šiuo laišku nuoširdžiai noriu Jums padėkoti, kad daugiau ekranuose nebebus mišių (Dievo buvimas nėra moksliškai įrodytas), gėjų propagandos (beje, gal galite man parodyti tą kanalą, per kurį ji nuolat transliuojama, gal aš tiesiog jo neturiu), sporto (kartais net ir šachmatininkai prie lentos susimuša dėl kokios rokiruotės ar e2-e4), teleloto (per jį sudaromas lengvo laimėjimo įspūdis) ir kitų panašių abejotinos vertės dalykų.

Tikiuosi, kad atėjus laikui Jūs sėdėsite visagalio Dievo Tėvo dešinėje, iš kur ateisite visų gyvų ir mirusiųjų teisti. O gal jau kartais jaučiatės ten esąs, šventas Petrai?

Nuoširdžiai Jūsų,

Paulius Ambrazevičius (galvojantis savo galva)

Prisegami dokumentai: Lietuvos Respublikos Konstitucija ir Visuomenės informavimo įstatymas. Nors ką aš čia sau galvoju – Jūs juk kuriate įstatymus, o ne juos skaitote ir laikotės.

p.s. į miestą eisiu tik nuo 23 valandos, nes nebūdamas susituokęs propaguoju netinkamas šeimos vertybes.

p.p.s. tikiuosi ateities liaudies folklore išgirsti frazę: „Skaityk knygas, lavinkis, švieskis, o tai gražuliu pavirsi.“

Jeigu šio blogo skaitytojai pritaria išdėstytai pozicijai, pafeisbukinkite šitą įrašą (mygtukas žemiau). Ačiū.

Jeigu norite sužinoti pavardes žmonių, kurių nereikėtų gelbėti iš gaisro, jeigu atsidurtumėt tokioj situacijoj, jos yra čia.

Kovotojas už kažkieno teises atokvėpio valandėlę

Pasidalink ir su kitais:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • TwitThis
  • LinkedIn
Įrašą parašė:

Paulius ( įrašų: 51 )



71 koment. | “Atviras laiškas Petrui Gražuliui”

  1. Andrius | 2009 Birželio 17 16:10:14

    Negrazu viska sustumti tik ant vieno Grazulio, Valinskas irgi balsavo uz, daug yra atsakingu uz tai ir tureti tik viena atpirkimo ozy jiems butu labai naudinga

  2. ztkp.lt (Paulius) | 2009 Birželio 17 16:11:34

    Andriau, dar kartą žiūrėk 2 pastraipą.

  3. Draugishkas | 2009 Birželio 17 16:14:51

    confirmed

  4. Draugishkas | 2009 Birželio 17 16:15:31

    Andriau, Valinskas NEBALSAVO

  5. Andrius | 2009 Birželio 17 16:15:59

    Perskaiciau ta antra pastraipa, o komentare ir norejau paskayti kad su antra pastraipa nesutinku, jis nera simbolis, turetum rasyti laiska visam seimui o ne vienam jo nariui

  6. Andrius | 2009 Birželio 17 16:17:12

    Draugishkas jei Valinskas nebalsavo tia kodel jo pavarde yra prie balsavusuju UZ saraso?

    http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_sale_new.bals?p_bals_id=-5589&p_var=1&p_mark=&p_rus=2

  7. Partizanas | 2009 Birželio 17 16:17:41

    Gėda, gėda, gėda. „dalba****mo“ simboliai esate jūs- modernistai.

  8. Darius | 2009 Birželio 17 16:23:30

    Andriau, tai kad Valinsko nėra prie balsavusių UŽ :)

  9. Draugishkas | 2009 Birželio 17 16:24:41

    Andriau, tai kad nei prie Valinsko, nei prie Valinskienes pliuso nera.

  10. Andrius | 2009 Birželio 17 16:28:01

    Jo mano klaida del valinsko

    , bet del to kad inirsio nereiktu lieti ant vieno grazulio, vis dar lieku prie tos nuomones

  11. VilniausMeras | 2009 Birželio 17 16:56:51

    Teisingai, @Andrius, nereikėtų lieti įniršio ant Gražulio. Yra žmonės, kurie jį išrinko ir jis dabar bando pateisinti jų pasitikėjimą.

    Jei kam nors nepatinka politikų veiksmai – susimąstykite, kad kažkam tai patinka, kažkas to siekia ir nori, kad tokie įstatymai būtų išleisti.

    Tas kažkas – toks pats Lietuvos pilietis, kaip ir Tu. Nesvarbu, kad jis tamsus žmogus, gimęs kunigo šeimoje, nematęs pasaulio ir turintis savo menką nuomonę, tačiau jis turi teisę bandyti prastumti savo poziciją.

    Apsižvalgyk aplink – politikai ateina iš tų žmonių, kurie supa kiekvieną dieną. Tai juos reikėtų gydyti, o ne tuos atpirkimo ožius, kurie nesupranta ką daro.

  12. Paulius | 2009 Birželio 17 16:58:34

    Sorry, nežiūrėjau žinių. Kas čia tokio atsitiko?

  13. Aurelijus Valeiša | 2009 Birželio 17 17:00:07

    Kas keisčiausia, jog už šią pataisą balsavo daugiausiai KRIKŠČIONYS demokratai ir tėvynės sąjunga :)

  14. Partizanas | 2009 Birželio 17 17:03:37

    Paulius, 16:58, kaip gyveni? Kiek dar esi įskundęs žmonių, a, mielasi?

    O jūs visi esate apgailėtini modernistai. Nenoriu gyventi tokiame pasaulyje. Tikiuosi, kad dar įmanoma jį pataisyt staigiu sukiu dešinėn, nes kitaip- ragas.

  15. Petras | 2009 Birželio 17 17:15:32

    Šitam įstatymui nepritariu, bet ir nepritariu tokiam ad hominem laiškui. Bet gal per daug naiviai tikiuosi, jog galima įrodyti, jog šis įsitatymas netinkamas pasitelkus logiką ir blaivų protą.

  16. uz smegenine | 2009 Birželio 17 17:18:22

    ir Navaitis tam liste yra..jau ir taip gerai apdirbo psichologu varda, dar jam negana, pyze pyze uz ka tiem ale mokslo zmonem laipsnius suteikia ;///

  17. m | 2009 Birželio 17 18:31:29

    520 karmos taškų!

  18. Giedrius | 2009 Birželio 17 18:32:19

    Solidarizuojuosi su Petru ir Andriumi – įstatymas absurdas ir visiška nesąmonė, bet nepatinka ir šis, kaip minėjo, „ad hominem“ laiškas.
    Beje, lietuvių kalboje po kablelio didžioji raidė nerašoma.

  19. Vincas | 2009 Birželio 17 18:37:45

    Pasigendu argumentų jūsų nuomonėje.

  20. who cares | 2009 Birželio 17 19:03:16

    kad apie nieka tas istatymas.. toks rinkinukas vertinimo kriteriju ir is esmes niekas juo nepasakyta..

  21. Evoliucija | 2009 Birželio 17 19:03:51

    Šiaip jau šis įstatymas iš esmės nėra labai blogas ir jo nereiktų sieti su Gražulio antipatija homoseksualams. Tačiau tai kova su vėjo malūnais (ir gana kategoriška, turinti nemažai neigiamų pusių). Juolab, kad vaikų auklėjimas tai pirmiausia tėvų pareiga. Žinoma, šiais interneto ir „visokio plauko“ informacijos pertekliaus laikais tai itin sudėtingas darbas. Bet įmanomas.

    Kalbant apie homoseksualus (pagrindinis Gražulio arkliukas), mano manymu, paradai jiems neduoda jokios naudos tik supriešina su visuomene. Juk homoseksualai siekia lygių teisių (itin karšta tema Kalifornijoje, JAV), nori parodyti, kad yra tokie pat žmonės kaip ir heteroseksualai. Atleiskite, homoseksualai, bet iš jūsų paradų toks įspūdis nesusidaro. Kaip tik kelia neigiamus įspūdžius ir verčia mane vėl ir vėl permąstyti, remiu aš jūsų norą gauti lygias teises, ar ne.

    O Gražulis…

  22. Linas | 2009 Birželio 17 19:08:15

    Tiesiog darosi gėda gyventi dabartinėje Lietuvoje, kai už tokius įstatymo projektus balsuoja Žmogaus teisių komiteto nariai, kai įgyvendinama 1989 m. ES direktyvos, kai visa politika yra orientuota į bet ką, tik ne į žmogų. Šauniai išreikšta nuomonė!

  23. Blogorama #618 | 2009 Birželio 17 19:29:24

    [...] Spręskite patys: Seimas vis dėlto priėmė įstatymą dėl nepilnamečių apsaugos nuo… mišių ir teleloto per televizorių, nuo pasakų ir tautosakos, nuo tinklaraščių, netgi nuo pačių savęs. • Vilniaus rajono [...]

  24. dfbgh | 2009 Birželio 17 19:30:23

    Paauglio svaičiojimai. Beje, rašant tokius „rašinius“ vertėtų privalomai publikuoti ir „orentaciją“. Nes dabar straipsnis atvirai šališkas homių naudai, jokio objektyvumo.

  25. m | 2009 Birželio 17 19:54:14

    „homių naudai, jokio objektyvumo“

    pasigydyk home – homofobe :)

  26. Megejas | 2009 Birželio 17 19:56:28

    Argumentas prieš žmogų (lot. argumentum ad hominem) – viena iš dažniausių loginių argumentacijos klaidų. Ji daroma tada, kai kritikuojama oponento asmenybė užuot kritikavus jo teiginius. Ši klaida laikoma ir logine, nes bandoma įrodyti, kad asmens teiginys yra klaidingas, kadangi pats asmuo yra kažkuo kritikuotinas.

  27. Megejas | 2009 Birželio 17 19:57:16

    http://lt.wikipedia.org/wiki/Argumentas_prie%C5%A1_%C5%BEmog%C5%B3

  28. Dalius | 2009 Birželio 17 20:27:37

    O prie ko čia ad hominem? Ad hominem būtų, jei būtų teigiama, kad įstatymas blogas, nes žmogus blogas. Dabar gi teigiama, kad įstatymas yra blogas ir dėl to žmogus yra blogas. Gal supaprastintai, bet kad būtų visai aišku. Jei čia būtų ad hominem nieko nuteisti nebūtų galima (pvz.: ad hominem – jis jau teistas už vagystę, todėl tikriausiai jis pavogė mano asilą vs. jis pavogė mano asilą todėl jis buvo nuteistas už vagystę). Kurioje vietoje čia ad hominem įžvelgiama>

  29. Ostikas | 2009 Birželio 17 20:31:49

    Pauliau, visakeriopiškai palaikau! Man gėda, kad aš iš Gargždų. Turim Gargždų Bangą, bet turim ir Gražulį. Dalbajobas neišpasakytas.

  30. Egle | 2009 Birželio 17 20:54:13

    Šaunuolis Pauliau,

    Daugiau ir nėra ką pridurti.. Lietuva – absurdo tramvajus! Tik va, baugu, kad tų „sveikame prote pasiklydusių“ vis daugiau Seime.

  31. Sharkeen | 2009 Birželio 17 21:35:12

    Pavirutiniskas tas tavo laiskelis. Kazka mandro bandei pavaryti koja kojon su visa ziniasklaida, taciau neisejo. Visada stengdavai kazkokia kitokia nuomone pateikt, taciau dabar eini kartu su purvasklaida. Jis tuo simboliu tapo (as nemanau, kad jis simbolis), nes kazkas taip mano ir tokie kaip tu juos remi. Be to Grazulis yra puikus zmogus: jis remia Gargzdu futbolo komanda, Gargzdu krasto literatus. Ar kazka panasaus daro kiti politikieriai?

  32. Martynas | 2009 Birželio 17 22:02:39

    Neargumentuotas pasitaškymas seilėmis ir tiek. Humoro klubo karalius demonstruoja savo nepaprastą talentą, taip sakant. Na, bet jei kažkam nuo to geriau – kodėl gi ne?
    O dėl paties įstatymo… akivaizdu, kad lietuviškose televizijose (kurias, pagal statistiką, kiekvienas vidutinis lietuvis žiūri beveik po 4h per dieną) smurto ir kitokių smerktinų vaizdų, prisidedančių prie iškrypusios ir žiaurios visuomenės formavimosi yra aiškiai per daug. Labai gerai, kad priimtas įstatymas, galėsiantis tai nors truputį apriboti. Ir ne šiaip priimtas, o priimtas, nes 80% lietuvių save suvokia kaip katalikus.
    Ir tik nereikia orientuotis į kraštutinius atvejus, kaip mišios ir „Teleloto“ – visi puikiai supranta, prieš ką šis įstatymas iš tiesų nukreiptas.

  33. Martynas | 2009 Birželio 17 22:14:18

    Dar truputį dėl mišių… ištrauka iš įstatymo 5 straipsnio
    „Viešoji informacija gali būti nepriskirta neigiamą poveikį nepilnamečių vystymuisi darančios informacijos kategorijai, jeigu ji atitinka šio įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1–19 punktuose apibrėžtus kriterijus, tačiau:
    1) jos turinį sudaro tik informacija apie įvykius, politinius, socialinius, religinius įsitikinimus ar pasaulėžiūrą;“

  34. dfbgh | 2009 Birželio 17 22:57:44

    Kažkuris čia pasityčiojo iš homofobų. Visi iki vieno mes gimstam homofobais, tik vėliau apie procentas individų lytinio brendimo metu atranda jog jie – homiai, dar koks procentas iki gyvenimo pabaigos nesubręstančių, nesugebančių savęs realizuoti „amžinų“ paauglių propoguoja tolerancijos konslagerio idėjas: „homiai – gerai, homofobai – blogai!“, nors homofobai yra visi aplinkiniai. Va todėl ir pasireiškė Gražulis, nes tikrai – kiek gi galima? Gražulio ir kitų pateiktas ir priimtas įstatymas nukreiptas ne prieš homius, bet prieš minėtus savirealizacijos nerandančius ir „atseit“ homių teises ginančius individus, bet iš tiesų savo įžūlumu kiršinančius visuomenę ir stipriai kenkiančius homių integracijai. Panašiai kaip Leninas su savo šaika padėjo valstiečiams ir darbininkams. Taip padėjo, kd iki šiol neatsigauna.

  35. Megejas | 2009 Birželio 17 23:09:41

    haha, labai juokingas komentaras, dfbgh
    ir pritariu Martynui | June 17, 2009 at 22:02:39

  36. Vincas | 2009 Birželio 17 23:33:05

    Dfbgh, gersim.

  37. Vincas | 2009 Birželio 17 23:33:22

    :)

  38. m | 2009 Birželio 18 01:27:33

    dfbgh, muahahaha, linksmini ne prasčiau nei pats gražulis! sveikinu! kuo daugiau tokių idiotų mūsų žemelėje, tuo linksmiau!

  39. ztkp.lt (Paulius) | 2009 Birželio 18 10:10:43

    @Partizanas:

    ačiū už komentarus, tavo mama turbūt tavimi didžiuojasi.

    O dabar pabandysiu atsakyti tiems, kas reiškia kažkokią nuomonę.

    @VilniausMeras:

    patikėki, žinoti, kad yra aplink daug tokių žmonių, kurie išrenka gražulius, yra tik baisiau. Taip, jie turi teisę būti atstovaujami (galų gale, demokratija gi), tačiau man, atvirai kalbant, labai baisu.

    @Aurelijus Valeiša:

    Čia kaip tik visiškai nieko keisto, kad už ją balsavo TSLKD, gi ją inicijavo jų frakcijos narys Valentinas Stundys, buvęs krikdemų vadovas.

    @Petras:

    aš antroje pastraipoje išdėsčiau, kodėl laiškas skiriamas būtent Gražuliui…

    @Giedrius:

    ačiū už pastabą, pataisiau.

    @Vincas:

    čia ir nereikia argumentų, čia emocingas galvojančio piliečio laiškas. Tuo labiau, kad nėra nė vieno argumento, kodėl šitas įstatymas turėtų būti patvirtintas tokia forma. Jis iš esmės yra nelogiškas ir blogas. Jei argumentų reikia, rekomenduoju šituos straipsnius: http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/article.php?id=22682339 ir http://www.ore.lt/article.php?action=get&id=1016986.

    @Evoliucija:

    Žinai, gerais norais ir kelias į pragarą grįstas. Manau, kad bet kuris sveiko proto žmogus pritaria, kad vaikus pirmiausiai turi auklėti tėvai, skiepyti savo šeimos vertybes, tai jeigu mano šeimos vertybė, pavyzdžiui, yra tolerancija/pakantumas kitokiems, tai kodėl pagal įstatymą aš turiu savo vaikams skiepyti Gražulio, Stundžio ar dar kokio Dagio šeimos vertybes?

    @dfbgh:

    esu heteroseksualus. Laiminga/-s?

    @Megejas:

    nėra čia jokio „ad hominem“. Kritikuojama Gražulio ir panašių gražulių politika. Be to, tau jau atsakė Dalius vienu komentaru žemiau.

    @Ostikas:

    gal tada, kaip būdamas gargždietis, gali paaiškinti, kaip Gražulis ten sugeba būti išrenkamas jau kokią penkiasdešimt metų iš eilės vienmandatėj?

    @Sharkeen:

    esi vienas iš tų žmonių, kurie mano, kad jeigu politikas padaro du gerus darbus, jis gali padaryti penkis blogus? Teisingai supratau?

    @Martynas:

    taip, čia nėra argumentuotas straipsnis. Beje, dėl antro sakinio – paskaityk keletą komentarų aukščiau (apie ad hominem) ir tada rašyk. Nes aš irgi komentarą galiu pradėt apie tavo nevykusius bandymus kurti humoro videoblogą, bet turiu pakankamai pagarbos ir savigarbos to nedaryti.

    p.s. ačiū už „karalių“. Esi pirmas taip mane pavadinamas. Ploju atsisėdęs.

    @dfbgh:

    šaunus komentaras. Pradžiuginai savo Dievą. Apie tą procentą – 7 proc. pasaulio žmonių yra homoseksualūs.

  40. dfbgh | 2009 Birželio 18 10:51:00

    Taiiip…. Vadinasi, iš dešimties čia apsilankiusių komentatorių, maždaug vienas – tikimybė – homis? Gatvėj sutiktų – kas dešimtas yra homis? :) Manau, jau pats supratai savo teiginių apsurdiškumu, viskas dėl per jauno amžiaus. Nėra gyvenimiškos patirties, kaip seneliai sakydavo – dar pienas nuo lūpų nenudžiūvo.
    Dabar apie homius: kaimynystėj gyvena homių porelė. Niekad nesislapstė, net sovietiniais laikais, kai už „sąntykius“ buvo baudžiama kalėjimu. Tai štai, jie labiau nepatenkinti ne Gražuliu, bet visokiais „gynėjais“, „eitynėmis“, „tolerancijos“ vilkiku ir vaikais, kurie nieko nesuprasdami apie meilę savo „tolerancijos“ išsišokimais jiems daro meškos paslaugą.
    Susirask homį (na dešimtą gatvėje sutiktą žmogų, cha-cha-cha) ir paklausk, ar jam reikia tavo moralinės „pagalbos“ ir prievartinės „tolerancijos“? :)

  41. m | 2009 Birželio 18 11:37:20

    dfbgh, siunčiu milijoną bučinių! heteroseksualių, nors tikriausiai giliai širdyje norėtumei „homiškų“! tsakant, kai žmogus taip ant ko nors puola, labai aiškiai matosi, kad bando įrodyti, jog pats toks nėra :) nežinojai tokios taisyklės, senoli, visus vadinantis per jaunais?
    a, tiesa, dar dažniausiai tie, kurie visus vadina pienburniais ir per jaunais, patys nori įrodyti, kad yra pagyvenę protingi žmonės, nors iš tiesų patys suvokia, kad yra tik statistiniai durni nesavarankiški piliečiai.
    dar kažką gal paminėti? bet kad nesinori – dar negrįši čia. o be tavęs taip liūdna būtų! kasdien skaitydamas tokių, kaip tu, komentarus, toks protingas pasijaučiu, toks nuostabus žmogus! ir nenustoju džiaugtis, kad mano aplinkoje tokių imbecilų nėra. gera gyventi!

  42. Hmz | 2009 Birželio 18 12:02:33

    dfbgh, tu bent skiri sąvokas „homofobija“ ir „heteroseksualumas“?
    Gerai, padėsiu suprasti:
    heteroseksualumas – lytinis potraukis prie priešingos lyties žmonių, atseit, tradicinė orientacija.
    homofobas – žmogus, jaučiantis baimę arba panieką homoseksualams ir atitinkamai besielgiantis.

    Taigi tavo šnekos, kad neva visi gimsta homofobais, ir kad visa negėjiškoji visuomenės dalis yra homofobai – sorry, yra paprasčiausi beraščio kliedesiai.

  43. dfbgh | 2009 Birželio 18 13:25:40

    to „m“: „labai aiškiai matosi, kad bando įrodyti, jog pats toks nėra“. Bet aš nebandau! :) Kam man… Kaimynystėje gyvena pora homių ir aš tiek prie jų pripratęs, kad seniai įveikiau natūralų, kiekvienam žmogui įgimtą homofobijos jausmą. Ir kokioj aplinkoj ten gyveni, kad „kažko nėra“? Tolerancijos konslageryje? Šį terminą į pasaulį paleido „Pietų parko“ kūrėjai, taiklus šūvis. Visi žiūrit „South Park“ – „The Death Camp of Tolerance“
    to hmz: aš puikiai suprantu homofobijos sąvokos prasmę ir tinkamai jį naudoju. Tu tiksliai apibūdinai, jog tai žmogus „jaučiantis baimę arba panieką homoseksualams“ Mes gimstam jausdami baimę nesuprantamiems dalykams, kitoniškumui, nes tai yra gamtos užkoduota genuose, savigynos reakcija išlikimui, net jei tas reiškinys nepavojingas, sakykim arachnofobija – vorai Lietuvoje visiškai nepavojingi, bet jų bijo, vengia, nemėgsta – visi. Su homiais tas pats, baimė įgimta visiems gimstantiems, tik vieniems pavyksta ją įveikti greitai, kitiems – nelabai.

  44. dpd | 2009 Birželio 18 13:48:34

    super, pralinksmino

  45. dfbgh | 2009 Birželio 18 15:35:04

    Hahahaha! :) Straipsnio autorius prisitato kaip baigęs „politikos mokslus“. :) O Gražulis pareiškė, jog Užsienio reikalų ministerija yra homių „lizdas“, kitokie karjeros ten nedaro. :) )) Ar tik ne iš čia ta neapykanta Gražuliui? Norint dirbti pagal specialybę reika arba būti „tuo“ (autorius preiškė jog jis normalus – tradicinės orientacijos, sakyčiau, labai neatsargu tai pasiveišinti, jei nori darbintis „kur reikia“:)) arba jei ne veiksmais, :) tai žodžiais paremti „anuos“. :) ))

  46. ztkp.lt (Paulius) | 2009 Birželio 18 15:41:30

    @dfbgh:

    tu esi apgailėtinas mažas apsišikęs anonimėlis. Tolesni tavo komentarai čia bus trinami.

  47. m | 2009 Birželio 18 15:50:22

    dbfhghgh,
    jau prasideda atmaskės! jau ir šalia kelių homoseksualų gyveni? greit keičiasi tavo statusas visuomenėje. kaip neįtikėtina! tiesiog jau gali eiti dirbti į DiArchy teatrą ir greitai keisti savo išvaizdą ir esybę!
    beje, south parką supranta tik mąstantys žmonės, tad gal tu jo nežiūrėk, nes tikrai nesuprasi.
    o kad sulyginai su vorais, tai išvis LOL. pažįstu tik vieną žmogų, bijantį vorų. visiems kitiems – eilinis vabaliukas. tai tikriausiai ir tų homofobų, vargšų nepritapėlių kaip koks išspirtas ir ištremtas imbrasas, yra tiek mažai, kiek tų vorų bijotojų. užjaučiu, tu vienas iš mažumos, nesuprastas, tikriausiai vienišas, neturintis draugų, praleidžiantis visą dieną kamputyje namuose su delfi ir kitokiais komentarais… ech. paguosčiau, tik kad juoką keli, nepavyksta…

    Pauliau, netrink tu jo komentarų. leiskime vienišam nesusipratusiam idiotui išsišnekėti, o tai po to ką nors blogą daryti pradės. o be to gi smagu :)

  48. dfbgh | 2009 Birželio 18 16:10:30

    „…apgailėtinas mažas apsišikęs anonimėlis“. Neiškaikė nervai. Mokyklos laikų patyčos ir skriaudos dar sapnuojasi košmaruose? „apsišikęs“ „gaidys“, piderastas“ įprastas žargonas nuo darželio laikų vaikui augusiam gelžbetonio džiunglėse, ar ne? Nelabai ir išaugusiam…
    Nei aš čia daugiau komentuosiu, nei man įdomu – grupelė bendraminčių keistuolių, pasaulį matančių pro žydrus akinius, – pasižiūri į tokius pro zoosodo grotas, pasitebi gamtos sukurtomis išdaigomis ir nueini.
    O Gražuliui nuoširdžiai linkiu neprarasti ryžto pravalyti URM ir TSPMI.

  49. ztkp.lt (Paulius) | 2009 Birželio 18 16:23:03

    @dfbgh:

    visgi negaliu tokio juokingo komentaro ištrinti.

  50. Draugishkas | 2009 Birželio 18 17:03:40

    Pauliau, tu juk uz demokratija. kiekvienas turi teise tureti savo nuomone – tu turi savaja, asmuo, pasislepes po dfbgh irgi. O ir nuomone formuojasi juk skirtingai, cia tas pats, kas bandyti zmogui paaiskinti, koks jausmas, kai esi nescia. be sansu… tas pats dfbgh negali suvokti, kad homoseksualumas tera asmens lovos reikalai ir potraukis. nuo to, nei jo mityba, nei mastymas nekinta. priesingai, homoseksualus zmones iprastai pasiekia labai daug, nes taip jau susikloste istoriskai, buvo protingesni ir talentingesni uz tradicines orientacijos zmones. bet jokiu budu neenge nei vieno zmogaus ir pasisake uz tolerancija ir lygybe.

    kalbeti cia galima daug daug daug. man tik kazkaip gaila, kad homoseksualumas, tolerancija tamsiaodziams ir kiti dalykai yra politizuojami – kaip tai daro Grazulis ir Tomkus. Jie, zmones, naudojasi zmoniu neismanymu ir tokiu budu pelno populiarumo.

    dfbgh, tu nepyk ant tu geju. ir nekisk paradu kaip pavyzdzio. tai, ka rodo musu tv3 ar LNK tai yra labai toli nuo to, kaip is tikruju atrodo paradai. kadaise, pries 3 metus susuktas slyksciu transseksualu ir 50meciu dedziu, turinciu kompleksu ir save ispraudusiu i juoda lateksa vaizdai – nera vieninteliai gejai. iprastas geju paradas pasizymi vien gera nuotaika ir zmoniu sypsenom. teveliai su savo vaikais ateina ir mosikuoja spalvotom veliavelem. del paprastos priezasties – jie protingi ir nepripumpuoti kvailu sovietiniu fobiju – vaikas del to, kad pamatys du sportiskus vyrukus viena salia kito gejum netaps. lygiai kaip ir jie netapo, nors zinojo, kad egzistuoja homoseksualumas. ir tai yra kiekvieno teise rinktis, kaip jis nori gyvent.

    b* per ilgai cia kazkaip gavos.

  51. Draugishkas | 2009 Birželio 18 17:06:12

    O musu televizijos, buvo yra ir bus orientuotos i kaima. tulas kaimietis neskiria balto nuo juodo, jam baisu viskas, ko jis nera mates ar ragaves. o televizijos tuo naudojasi, ir tycia tirstina spalvas – juk tai bene vienintelis budas siame 3 mln kraste israuti gerus reitingus ir gauti daug reklamos litu.

  52. Adis | 2009 Birželio 18 18:54:09

    Sakykit, o tai kur reiktų skambint, jei kada pamatyčiau kur per TV transliuojamas mišias anksčiau 23 valandos?..

  53. Aidas Puklevičius | 2009 Birželio 18 20:19:40

    Kalbamas įstatymas, anot traktierininko Paliveco, yra šūdo vertas. Pirma, jis dubliuoja Visuomenės informavimo įstatymą, antra, nustatydamas išlygas savo paties apibrėžtoms dispozicijoms, jis viską suvelia į antrakursio studento košmarą, trečia, toliau perkelinėja tėvų atsakomybę auklėti savo vaikus valstybei, kitaip tariant pro užpakaklines duris prastūminėja paternalizaciją, ketvirtą, savo bandymais apibrėžti „paranormalius reiškinius“ bei jų viešinimo teisinį reglamentavimą suvis kelia daugiau juoko nei visa Šilansko karjera humoro pievose.
    Vienintelis jo teigiamas bruožas, kad suburia į vieną vietą visus katalikiško talibano atstovus, leidžia juos geriau pažinti, tėmyti jų minusiniais IQ pabraižytas fizionomijas, studijuoti jų leksikos bei neršimo ypatybes, kitaip tariant – skatina kultūrinį dialogą, nesgi yra prisakyta rūpintis savo urviniais broliais, bo kuo vaivorykštesnė visuomenė, tuo ji turtingesnė dvasiškai beigi emociškai :)
    Baigiu, nes einu žiūrėti, kaip Gražulis vykdys komjaunuolišką dfbgh priesaką valyti URM ir TSPMI.
    @dfgbh
    Jeigu jau imsiesi kedenti mano neišjudinamus heteroseksualius kredencialus, prieš tai pačiulpk senam kirgizui :)

  54. luke de faak | 2009 Birželio 18 23:37:43

    as kazkada skaiciau labai ydomu straipsny kas labiausiai itakoja, inovaciju technologijose ir moksle vystymasi. labai sudomino faktas kad tolerancija gejams/lesbietems buvo pamineta kaip labai svarbus faktas. nes kur zmones yra tolerantishki kitokiam gyvenimo stilui(nebutinai gejam/lesbietem, ir kitom mazumom) automatishkai yra atviri naujom idejom.

    tolerancijos galetume is skandinavijos shaliu pasimokinti, kur niekam visiskai neidomu kas su kuo ir kaip lovose miega.

  55. m | 2009 Birželio 19 02:42:36

    man tai toks jausmas vis kyla,
    čia apie gražulį ir dbghfhfhfjkr –
    gal šiems piliečiams pimpalas neveikia? nes jau taip jiems rūpi, ką kiti lovoje daro… paprastai, kai žmonės taip susijaudinę dėl kažkokio dalyko, kažkas jiems negerai. tai ir darau tokią prielaidą – pimpalo funkcija užlūžo, gražulį žmona muša, tai ir skėryčiojasi… bando atsipirkti „ant“ kitų.

    beje, nepastebėjote, kad homofobai (imbrasas, gražulis) dažnai būna visiškai neišsilavinę? pvz gražulis vis aiškina, kad reikia laikytis konstitucijos – o pats siūlo konstitucijai prieštaraujančius įstatymus. vadina homoseksualumą liga (prilygina net zoo ir nekro) – ir nesugeba pasidomėti, kad pasaulinė daktarų bla bla organizacija jau pusę amžiaus pripažinusi, kad homoseksualumas ne liga. bet jis tikriausiai kompetetingesnis už geriausius pasaulio daktarus :) ) aj dar imbrasas – pezėjo kažkada, kad reikia gydyti homoseksualus, nes gamtoje taip nebūna, tai nukrypimas nuo normos. taip norėjau jam tada apšviesti jo menką protelį, kad praktiškai VISOS gyvūnų rūšys (ne tik žinduolių) yra biseksualios…

    jaaa, naktinis papezėjimas. geros dienos visiems normaliems žmonėms ir vargšams kitų pimpalais ir rūrom besirūpinantiems menkystoms!

  56. Ostikas | 2009 Birželio 19 15:52:27

    Kaip Gržaulis išrenkamas penkiasdešimtą kartą Gargždų vienmandatėj??? Neturiu suvokimo. Bet, atrodo, pamažu žmonės atsimerkia – per paskutinius rinkimus antrajame ture jis vos keliasdešimčia balsų aplenkė konservatorę. Nesuprantu aš, ką sau kaimiečiai galvoja balsuodami. Matyt, atlekia Paksas ir jiems padaro neišdildomą įspūdį… Gaila, kad taip yra :(

  57. z, 3 nuomone | 2009 Birželio 20 11:47:49

    Manyčiau, įsijautėt – vietomis kaip delfi. Pabandysiu žvilgtelėti kritiška akimi,kitaip nei dfbgh, taigi galbūt susilauksiu daugiau argumentuotų atsakymų.
    1. Kaip laiškas, tekstas yra puikus kūrinys.
    2. Įstatymo idėja pati savaime nėra bloga. Juk iš tiesų animaciniai filmukai, tokie kaip, pavyzdžiui, Simpsonai yra skirti ne 8-13 metų, o, sakyčiau, 17-35 metų auditorijai. Tiesiog, jeigu vaikas mato Homerą ar Bartolomėjų bevagiantį, jis tai „užskaito“, ir tai vyksta vien dėl tos priežasties, jog 10-mečiai nesugeba (pateikit nuorodas į tyrimus, paneigiančius šį teiginį) interpretuoti gaunamos informacijos taip, jog ji nepadarytų jiems žalos. Be to, užaugau pats su DBZ. Šis filmukas iš tiesų turėjo poveikį. Galbūt slidus argumentas, kuris remiasi asmenine patirtimi, tiesiog, manau, jog tokių kaip aš ir mano draugai nebuvo vienetai. Taigi, pažiūrėję DBZ darydavom milijoną atsispaudimų, sportavom ir visaip kitaip kultūrinom kūnus ir sveikai gyvenom. Neabejotinai – filmuko poveikis. Tačiau tuo pačiu prasidėjo muštynės (nes mes songokai!!!). Be to, japoniška animacija yra pritaikyta japonų jaunimui, kuris dėl kultūrinių pamatų ir kitokio auklėjimo tradicijų yra visiškai kito mentaliteto ir yra pakankamai atsparus akivaizdžiai užkoduotai erotikai, smurtui ir visokiem blogiem dalykam.
    Taigi artėju prie išvadų. Įstatymo idėja visai gera, – animacinių filmų ir filmų visai šeimai turinys turėtų būti griežčiau cenzūruojamas. Ir čia yra Bull Shit, kad „Šeima turi išauklėti taip, jog vaikas sugebėtų pats atsirinkti Tėvai turėtų prižiūrėti, kad vaikas nespoksotų tv laidų, kurios, anot jų auklėjimo, vaikui yra netinkamos“. Puikiai suprantate, jog tėvai dažniausiai yra dirbantys žmonės ir nesugeba vaikui suteikti pakankamai dėmesio (Lietuvoje tėvai suteikia vaikams mažiausiai dėmesio visoj Europoj), be to vaikai yra pakankamai iracionalios būtybės, kurios negali objektyviai įvertinusios pasirinkti geriausios alternatyvos.
    3. Gražulis turėtų būti teisiamas bent jau už 7 baudžiamojo kodekso straipsnius, už ką turėtų gauti maždaug 7 metus kalėjimo, 50 000 (susumavus) litų baudą ir atlyginti valstybei 50 000 000 litų žalą. Taigi, jeigu žaidžiate smiginį, užsiklijuokite jo nuotrauką – jis to vertas!
    4. Gėjai. Jeigu pateiksiu nuomonę šiuo klausimu dabar, tai Jūsų nuomonės kitais mano minties vingiais nesužinosiu! :)
    Skanaus skaitymo!

  58. m | 2009 Birželio 22 14:11:09

    jė, mėgstu argumentuotą nuomonę!
    apie filmukus galiu pasakyti tą patį. bet supraskime, kad dėl šio įstatymo kentės maža dalis tokių filmukų, o va visai nekalti (tarkim haris poteris) gali ir nukentėti, kai koks fanatikas katalikas, prisiklausęs popiežiaus sapalionių, pareikalaus uždrausti HP. ir ką, uždraus. o tokių pavyzdžių daug galima sugalvoti, ir dar daugiau jų gali įvykti.
    apie DBZ tai išvis net kalbėt neturiu ką, nes man visą gyvenimą tai atrodė toks keistas multikas… :)

    tiesiog, manau, kad jau geriau tegu vaikas mato visokius songokus, negu gyvena sterilioje aplinkoje. sterilioje aplinkoje išauginami invalidai ir idiotai. čia tas pats, kai vienos pažįstamos sesutė nuo kūdikystės buvo auginama visiškai steriliai – šiuo metu ji turi 26 alergijas, įskaitant cinamonui ir apelsinams :) ) ir liūdna, ir juokinga. o pagal šį įstatymą, vaiką ir bandoma įsprausti į tokius rėmus. apsaugos įstatymas visada veikė, ir jei ne jis, vaikai šiuo metu dar ne tokio š prisižiūrėtų ant kiekvieno kampo. o dabartinė pataisa yra visiškai nelogiška, nes ne tik prieštarauja daliai jau išleistų įstatymų, bet kai kur kertasi net ir su konstitucija. ką jau kalbėti apie gražulio „įstatymus“, kurie visi pamina konstitucines žmonių teises.

  59. Kaunas bijo homoseksualų | Liūto Irštva | 2009 Birželio 26 10:45:29

    [...] Straipsnio alfa.lt komentaruose radau keleto žmonių mintis, kad tai aktas, nukreiptas prieš Kauno “forsus” ir “marozus” (vos ne force majeure) – sportinio stiliaus vaikinukais, dažnai intelekto nesudrumstais veidais. Iš tiesų, gali būti, tačiau labiau linkstu link tos versijos, kad čia atsakas į birželio 16 dieną pateiktą įtatymo projektą. [...]

  60. Zibaila | 2009 Birželio 29 12:01:16

    Iš kart prisipažiniu įstatymo neskaičiau, bet kiek girdėjau įstatymas yra draudžiantis agituoti už homoseksualius, poligaminius ir pan. santykius. Tai taip suprantu yra draudžiama sakyti „vaikai, būkit homoseksualais, tai labai smagu“ ar pan. :)
    Emmm, o kas nors, ką nors panašaus esate girdėję?
    Matau savotiškai neteisios yra abi pusės. Įstatymo šalininkai tuo, kad tesugeba argumentuoti, kad homoseksualumas yra blogis (tiksliau jie jo bijo), įstatymo priešininkai tuo, kad jieško netolerancijos ten, kur aš asmeniškai jos nematau. Draudžiama agituoti ir aš su tuo sutinku. Tikrai nenorėčiau, kad Gustavo enciklopedija kviestu vaikus būti homoseksualais ar turėti dešimt sutuoktinių. Agitacija, man regis, žodis aiškus ir nedaugiaprasmis, tad atskirti agitaciją nuo informacijos galima nesunkiai.
    Mano galva, tai tiesiog įstatymo kūrėju nenoras/nesugebėjimas argumentuotai paaiškinti savo kūrinio prasmės, beigi tolerancijos aktyvistų per didelis jautrumas bet kokiam žodžių „draudžiama“ ir homoseksualumas“ derinimui viename sakinyje.
    Aš už toleranciją, bet šiuo atvėju nematau prasmės protestuot.
    O Gražulis, žinoma, vertas pateiktų epitetų :)

  61. Aušra | 2009 Birželio 30 11:43:50

    LABAI AČIŪ šito ir kitų blog’ų autoriams, kurie domisi, ką priima mūsų Seimas, ir kelia visuomenės diskusijas ta tema. Nes pats Seimas, deja, diskutuoti su visuomene nenori…

    Tam, kad tauta gyventų įstatymo dvasia, o ne damoklo baime, reikia prieš priimant tuos įstatymus su ja kalbėtis! Juolab tokiai ne pirmos skubos klausimais, kaip minėtas šiame įraše.

  62. Hmz | 2009 Liepos 12 11:19:07

    … o tuo tarpu mūsų pupulis nesnaudė ir pasiūlė naujas genialias idėjas:
    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=346179
    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=346177

    Šios įstatymų pataisos jau pastatytos ant Seimo konvejerio.

  63. Cenzūra nepilnamečiams | 2009 Liepos 14 18:46:50

    [...] Lietuvoje turėsime cenzūrą, nes kaip kitaip pavadinsi apsaugą nuo siaubą keliančių pasakų, teleloto, nesveikos mitybos skatinimo Simpsonuose ir paranormalių reiškinių demonstravimo Haryje [...]

  64. mamma | 2009 Liepos 16 20:52:43

    Akivaizdu savo galva mąstantiems žmonėms, kad šis įstatymas bus atšauktas arba pakeistas taip, kad atitiktų LR pasirašytas tasrptautines konvencijas ir kitus teisės aktus.
    Tada bus įdomu pažiūrėti, kaip balsavusieji už šį įstatymą apsivers ir balsuos už prezidentūsros ir/arba balsavusiųjų prieš įstatymą.
    ZTKP.lt, pakomentuokite pokyčius tų semgeninėse, kurie „atsivers“ į kitą tikęjimą.
    Tažiau svarbiau yra ne tai, koks įstatymas, o kas piliečių galvose – vienoks ar kitoks įstaymas napkeis jų mąstymo (tolerancijos požymio atsiradimo) ir elgesio (noro „sunaikinti kitokį“).
    Kaip mama, džiaugiuosi čia radusi kad ir ne visai brandžių, bet pilietiškų , mąstančių savo galva, mano vaikų amžiaus žmonių.
    Solidarizuojuosi su visais „kitokiais“ – talentingais, protingais, kultūringais, meno ir mokslo žmonėmis… (sorry, negaliu surašyti visų, kurie tolerancijos turi daugiau negu riboto proto gražuliai-fredžiai-kas-dar?

  65. Hmz | 2009 Liepos 17 14:25:35

    „Tažiau svarbiau yra ne tai, koks įstatymas, o kas piliečių galvose – vienoks ar kitoks įstaymas napkeis jų mąstymo“

    Be abejo, įstatymai patys savaime mąstymo nepakeičia. Tačiau jie stipriai įtakoja kitus dalykus – pvz, šiuo atveju informacijos sklaidos galimybes. Tu juk sutiksi, kad informacijos sklaida gali pakeisti žmonių mąstymą (tiksliau, nemąstymą)?

  66. Vytautas | 2009 Liepos 17 20:41:44

    Galiu pasakyti tik tiek, kad Gražulis su šiuo įstatymu įsigyjo daug priešų. :)

  67. Augis | 2009 Liepos 22 12:24:45

    Kalba eina ne apie tolerancija, o apie homofobijos propagandą. Niekas nedraudžia Jums pimpių vienas kitam čiulpt. tik nėra ko į tą reikalą kitų painiot. Ypač vaikų.

  68. Beata | 2009 Liepos 31 14:10:47

    Pauliau,

    Iki ašarų prajuokinai :)
    Ačiū!

  69. Pipedija | 2009 Rugpjūčio 22 16:55:46

    O tai ne veltui juk ir sakoma, kad liaudies posakiai – nemarūs, o ir čia minėtas – jau ir Pipedijoje, straipsnyje apie Gražulį suklasifikuotas – http://pipedija.laikas.lt/index.php/Petras_Gra%C5%BEulis

  70. Lukas | 2009 Spalio 10 22:57:31

    respects Pauliau, tie aktyvūs idiotai jau gerokai įsibujojo

  71. Dee | 2009 Spalio 27 11:49:22

    Labai teisingas istatymas, truputi riboja iskrypeliu reklama. Kas cia blogo?

Pasisakyk

Greitas kreditas
Aš remiu Blogr.lt