Nežinau, ar dar kas nors pamena, bet prieš tragiškai Lietuvos krepšinio rinktinei susiklosčiusį 2001 metų Europos krepšinio čempionatą Turkijoje kažkoks visiškai nežinomas (ir po to sėkmingai užmarštin nuėjęs) muzikinis susivienijimas sukūrė Lietuvos krepšinio himną, kuriame ir buvo eilutės, tapusios šio įrašo pavadinimu. Vakar (mintys išdėstytos po kažkurių LKL finalo rungtynių), žiūrėdamas krepšinio rungtynes (taip, žiūrėjau, bet praktiškai be jokių emocijų, veikiau iš sportinio intereso) susimąsčiau tokiu banaliu, bet kažkodėl paskutinėmis dienomis man vis aktualesniu tampančiu klausimu – ar mes tikrai esame krepšinio šalis? Nedarysiu jokių išvadų, tiesiog pateiksiu keletą mūsų meilės krepšiniui įrodymų.

1. Žiniasklaida. Kiek krepšinio šalyje yra leidinių, skirtų vien tik krepšiniui? Teisingai, visas vienas. Kiek turime vien tik krepšiniui skirtų televizijos laidų? (neskaitant Roberto Petrausko paplepėjimų su „ekspertu“ Linu Kvedaravičium per Eurolygos rungtynių pertrauką ir „show“ ekstremalus krepšinis, kuriame nematau nei ekstremalumo, nei krepšinio.) Taip, visą vieną – legendinio Vido Mačiulio „Krepšinio pasaulyjeeeeee“, kuri rengiama principu „sam tancūjū, sam pajū, sam biliety pradajū“ ir rodoma per visokias B kategorijos televizijas. Kiek krepšinio rungtynių per televiziją matome kas savaitę? Kai nėra Eurolygos – vienerias (LKL arba BBL šeštadieniais), kai yra Eurolyga – 3 (kitais metais turbūt bus taip – 1 Eurolyga, 1 ULEB taurė, 1 LKL/BBL)

2. Infrastruktūra. Krepšinio šalyje turime 2 aukščiausio lygio arenas, vieną prieštvaninę (seni žmonės kalba, kad Kauno Sporto halėje pagaliu buvo užmuštas Brunonas Bonifacas) ir gerą saują vidurinės mokyklos lygio „arenų“. Jei taip ir toliau, 2011 metų Europos krepšinio čempionatų grupės varžybos galės vykti lauko aikštelėse.

3. Esame garsūs pasaulyje. Taip, krepšinis mus garsina pasaulyje, kurį sudaro Ispanija, buvusi Jugoslavija, dalis Italijos, koks nors Libanas, Filipinai ir keletas miestų JAV. Nereikia net įrodinėti, kad krepšinis pasaulyje geriausiu atveju patenka į populiariausių sporto šakų dešimtuką, kuriame karaliauja futbolas ir lengvoji atletika.

4. Kultūriniai dalykai. Aš, kaip muzikos mėgėjas, negaliu patylėti ir apie dainas krepšiniui. Dar senais laikais (tiksliau nepamenu kada, bet spėju, kad maždaug 1996 metais) jau minėta laida „Krepšinio pasaulyje“ (tiksliau, Vidas Mačiulis) surengė dainos krepšiniui konkursą. Dalyvių tikrai buvo nemažai, bet daugelis jų neišlipo iš tokių sauskelnių. Situaciją bent kiek išgelbėjo „Trys milijonai“, bet ten labiau apskritai sporto, o ne krepšinio himnas. Turėjome ir tokių gėdingų pavyzdžių kaip ŽAS „Fortūna“ (išpopuliarėjo tik dėl sėkmingo komandos žaidimo), avarijos iš didžiosios „B“ kūrinys „Mums jūra iki kelių“ ar net tas pats „kūrinys“, kurio populiarumo apogėjus turbūt buvo pasiektas, kai eilutė iš jo tapo šito įrašo pavadinimu.

Pasidalink ir su kitais:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • TwitThis
  • LinkedIn
Įrašą parašė:

Paulius ( įrašų: 51 )



50 koment. | “„Lietuva visad liks krepšinio šalis, o pergalė švies lyg audroj švyturyyyyyys…“”

  1. GolfClap | 2008 Liepos 8 11:01:30

    Dėl dainų dar paminėčiau visai pasisekusį variantą ŽAS „Eurolyga-ga-ga“. :)

    o kiti argumentai, deja, labai teisingi…

  2. Giedrius | 2008 Liepos 8 11:47:41

    Tai senai aišku, kad kašis neįdomus sportas. Lietuvoje jis toks populiarus tik dėl rezultatų. Visai neseniai vyko pasaulio krepšinio čempionatas, kuriame lietuvių nebuvo, tai nei viena televizija netransliavo rungtynių. Eurolygos rungtynės rodomos tik tos kur lošia lietuvos komandos ir dar finalai.. O su futbolu kitaip. Matėme VISAS europos futbolo čempionato rungtynes (ir kas dešimtas lietuvis žiūrėjo), su specialia laida. Rodomi visi pasaulio čempionatai, o TV3 tik paskutiniais metais apsileido su Čempionų lygą (perkelė į TangoTV). Beje net ir Lietuvos futbolo A lygos lankomumas lenkia LKL (jei neskaičiuotume rungtynių tarp žalgirio ir LR lankomumo :) ). Pavyzdžiui Panevežy į kiekvienerias rungtynes susirenka po kelis tukstančius žiūrovų, o į prieš kelias dienas vykusį mačą marijampolėj susirinko daugiau kaip 4500! O ir čempionatas turi didesnę intrigą, nes dėl pirmos vietos kovoja 4 komandos :)

  3. Nepritariu | 2008 Liepos 8 12:55:05

    Dėl arenų nepritariu. Turime Vilniuje, Šiauliuose, bei greitu metu atsidarys Panevėžyje. Taip pat kažkas jau vyksta ir Kaune. Ir iš viso, mes laikomi krepšinio šalimi todėl, kad daugeliui žmonių patinka jį žiūrėti, žaisti, yra laba daug fanatikų. Aišku ir už pergales. Juk mūsų tik trys milijonai (manau kad net tu trijų nebesiekia.)…

  4. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 8 14:06:19

    @GolfClap:

    aha, šitą kažkaip sugebėjau pamiršti. Bet jis irgi išpopuliarėjo tik dėl pergalės, nors ir pats buvo gana neblogas.

    @Nepritariu:

    jeigu jau taip mėgstame jį žiūrėti, tai kodėl neiname į varžybas – http://www.krepsinis.net/blog.php?blog_id=76058&page=2 ?

  5. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 8 14:13:40

    Papildymux: Simonas Bartkus yra panašia tema rašęs – http://simonas.bartkus.lt/blog/2003/04/08/ar-krepsinis-yra-lietuvos-religija/

  6. JustP | 2008 Liepos 8 14:37:48

    Krepšinio šalimi netampama prikūrus dainų, pristačius arenų, .. ar turint daug laidų,leidinių apie krepšinį.Lietuva krepšinio šalis.Krepšinis vis dar lietuvio sieloje.Bet užima ten nepalyginamai mažiau vietos negu anksčiau, kai vykdavo mūšiai Lietuva-Rusija ir kai nugalėdavome ją bet jau krepšinio aikštelėje.Krepšinis prisidėjo prie Lietuvos kovos už laisvę ugdydamas lietuvių tautinę savimonę.Lietuva krepšinio ir dainų šalis.

  7. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 8 14:51:52

    @JustP:

    smagu, kad priminei dar vieną mitą – dėl dainų šalies. Kaip tik taip jau pasitaikė, kad savaitgalį praleidau Rygoje ir visiškai nesitikėdamas patekau į jų dainų šventę. Ir ką pamanysit – ji trunka savaitę, tarpusavy varžosi kuo įvairiausi kolektyvai, nuo mėgėjiškų chorų iki kokle (toks latvių tradicinis instrumentas) grojikų. Be to, kada paskutinį kartą Vilniaus centre matei grupę žmonių, susėdusių ir dainuojančių liaudies dainas? Niekada? Per Sąjūdžio mitingą? Rygoje tokių epizodų prisižiūrėjau praktiškai ant kiekvieno kampo. Nelaikykime savęs geresniais, negu iš tikrųjų esame…
    Ir jokios Rusijos mes nenugalėdavome krepšinio aikštelėje – „Žalgiris“ įveikdavo CSKA, kurią sudarydavo visos TSRS geriausi žaidėjai (tarp jų buvo ir pats Rimas Kurtinaitis, jeigu ką).

  8. rewrite | 2008 Liepos 8 18:24:42

    Manau, straipsnio autorius nori būti pastebėtas, dėl to įnirtingai ieškojo temos, kuri būtų pakankamai prieštaringa ir griautų nusistovėjusias nuostatas. Pavyko. Pasakysiu tik tiek,kad nesutinku, daugiau aiškinti net nereikia.

  9. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 8 18:57:54

    @rewrite:

    ačiū už komentarą. Deja, bet autorius yra pakankamai pastebėtas ir įvertintas, taip kad šita hipotezė nepatvirtinama.

  10. JustP | 2008 Liepos 8 21:32:56

    Gal ir tavo tiesa, bet nesinori manyti, kad Lietuva vien pop žvaigždučių, maniakų už vairo ir nepolitiškių politikų šalis.Tai kas tada pagal tave ta mūsų Lietuvėlė?

  11. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 8 21:47:17

    Nedidelė šalis prie Baltijos jūros.

  12. Andrius | 2008 Liepos 9 00:45:08

    Popsine tema, eskaluota milijona kartu ir tiek pat kartu atsibodusi.

    Lietuva ne krepsinio, o verksniu salis.

    Jei mylim si sporta, kad nuo mazens visi ji zaidza, turim pasiekimu sioje srityje. Taskas esam krepsinio salis. Kad yra kur tobuleti, tai aisku visada bus. Bet palygink krepsinio situacija su bet kokio kito sporto Lietuvoje situacija. Abejoju ar rasi kas prilygtu.

  13. elt.lt » Blog Archive » Apžvalga 39 (jau!!!???) vasaros dienai | 2008 Liepos 9 04:22:38

    [...] o kartu ir gražios, rimtos krepšinio rungtynės. Ir tikrai ne kartą teks išgirsti esą Lietuva – krepšinio šalis (o kažkada girdėjau, kad futbolo, dainų ir dar [...]

  14. Monika | 2008 Liepos 9 11:50:50

    Nu negaliu nutyleti. Labai labai pritariu JustP – krepsinis tikrai yra lietuviu sirdyse! Jau vien tai, kad rasau sita moteriska komentara, patvirtina sita fakta. Krepsinis tai tarsi tam tikras ritualas ir tikiu, kad ne vienam jaunesnes kartos atstovui jis susijes ne tik su sporto varzybu teikiamu jauduliu bet ir su nostalgija. Labai gerai prisimenu, kaip krepsini visada ziuredavau su tevu. Nieko nesupratau, bet ziuerti visada budavo smagu. To negaleciau pasakyti apie futbola. Nes jo tiesiog nera mano sirdyje. O va krepsinis – yra. Ir, tikiu, ne tik mano :)

  15. BasketSLAVE | 2008 Liepos 9 12:34:59

    Šiek tiek kontrargumentų:
    1. Yra kas mėnesį leidžiamas „Mūsų krepšinis“ (šio žurnalo turinys kol kas palieka tikrai stiprų įspūdį, rašo tikri savo srities profai, daug užsienio info, net metodinės krepšinio literatūros ir kt.) ir savaitinis „Lietuvos ryto“ priedas „Krepšinis“. Praėjusio krepšinio sezono metu matydavome minimum penkias krepšinio ryngtynes (pamiršai TANGO TV, kuri rodė Eurolygos rungtynes, kuriose nežaidė Lietuvos klubai). Šiaip kol kas komercinių Lietuvos TV kanalų požiūris apgailėtinas (apie tai jau rašiau ne kartą) kalbant apie bet kurios sporto šakos transliavimą. Ir čia tikrai problema ne krepšinyje (kažkada man buvo super žiaurus šokas, kai LNK vietoj oficialių Lietuvos futbolo rinktinės rungtynių (berods prieš Ukrainą) parodė KIŽ’ą!!!, tai prie ko čia krepšinis?). Visa laimė, jog olimpinį krepšinio turnyrą rodys LTV, nes ten dar padaro kažką normalaus (turiu omeny tai, jog rengiamos apžvalginės laidos ir prieš rungtynes, ir pertraukos metu, ir po rungtynių). Tereikėjo, kad Europos futbolo čempionatą būtų rodęs kuris nors iš komercinių kanalų, ir garantuoju, jog tais momentais, kai komanda ruošiasi kelt kampinį arba atlikti baudos smūgį būtų buvusi rodoma reklama. 100 proc. Apie himnų prieš rungtynes transliavimą arba analitines-apžvalgines laidas prieš ir po rungtynių jau net nekalbu.
    2. Pauliau, ar paskaitai kartais kokį krepsinis.net? Nes jei nori būtent tokį blogo įrašą publikuot, turėtum paskaityt. Panevėžio arena jau beveik baigta (dar gegužės mėnesį jau antrą modernią sporto areną Lietuvoje statantis „Panevėžio statybos trestas“ iškėlė vainiką ant Panevėžio universalios sporto arenos stogo). Su Klaipėdos arena irgi viskas gerai (antrąjį 2009 metų ketvirtį prasidės statybos darbai, o per ateinančius du tris mėnesius Vyriausybės posėdyje turėtų būti sprendžiama dėl nacionalinės svarbos objekto statuso suteikimo). Šiaulių arena jau seniausiai puikuojasi visu gražumu (pats buvau, įvertinau, įspūdingas statinys, patikęs ne vienam europiečiui). Apie „Siemens“ areną pats turbūt žinai. Na, o kas dėl Kauno arenos, tai tikrai super problematiškas statinys, bet esu visiškai tikras, kad 2011 EČ finalas vyks būtent Kauno arenoje.
    EČ pirmojo rato varžyboms reikia keturių arenų, vienos -antrajam ratui ir vienos – finalinėms varžyboms. Ketvirta arena pogrupio kovoms realiausias galimybes tapti turi Alytaus sporto rūmai, kurių rekonstrukcija kainuotų apie 30 mln. litų. Už beveik 7 mln. litų ES lėšų šioje arenoje jau įvykdyti kai kurie darbai.
    Taip kad vos po 3 metelių krepšinis Lietuvoje aikščių atžvilgiu tiesiog spindės.
    3. Tavo žiniai, Pauliau, krepšinis pagal populiarumą tarp visų sporto šakų yra net penktoje vietoje, o pagal neseniai skelbtus oficialius FIBA duomenis, krepšinis -komandinė sporto šaka Nr. 2. Ir dėka Kinijos (kurioje krepšinis populiarėja tokiais žiauriais tempais, jog pranoko bet kokius net ir didžiausių optimistų lūkesčius) krepšinis jau nebėra taip stipriai atsilikęs nuo futbolo. Tai jeigu faktas, kad krepšinis pasaulyje yra komandinis sportas Nr. 2 Tau nieko nesako, tai tada komentarų nebeturiu.
    4. Nesupratau, ką šiuo punktu norėjai pasakyt. Tai kad lietuviai apskritai nesugeba sukurt normalių dainų. Prie ko čia krepšinis??? Tikrai lenkiu galvą prieš Marijoną, kuris sukūrė šedevrą „Trys milijonai“. Tačiau šioje vietoje, Pauliau, kažkaip neatkreipei dėmesio į labai svarbų dalyką: jei ne fantastiškas krepšinio rinktinės pasirodymas Sidnėjaus olimpiadoje, tai „Trys milijonai“ iškart po olimpiados galėjo lengvai nueit užmarštin (neabejoju, jog taip ir būtų buvę). Tai pripažino ir pats Marijonas.

    Todėl kad ir kaip nenorėtum pripažinti, Lietuva vis tik buvo ir yra krepšinio šalis. TIKIU, jog ir BUS. Tavo argumentai, kuriais bandei įrodyti priešingai, tikrai labai silpni.

  16. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 13:55:43

    @Andrius:

    su tavim nesiginčysiu, pats žinai, kad tai beprasmiška.

    @Monika:

    įrašyk krepšinio vietoj ką nors kitą ir iš to taip pat puikiai galėsi pasidaryti ritualą.

    @BasketSLAVE:

    tavo patosas rašant apie krepšinį yra seniai visiems žinomas, aš pabandysiu atsakyt labiau remdamasis proto balsu.

    1. Nežinau, kaip kitiems, bet man šitas oficiozinis leidinys palieka labiau slogų įspūdį. O dėl komercinių kanalų – paprasta logika: populiaru = žiūrovai = reklamos užsakovai = babkės. Tai jeigu krepšinis yra lietuvių širdyse, tai kodėl komerciniams kanalams neapsimoka jo transliuoti? Tokioje krepšinį mylinčioje šalyje transliacijos turėtų mušti visus populiarumo reitingus ir KIŽus šmižus dėti į vieną vietą. Nežinau, ar esi susidūręs su žiniasklaidos planavimu, bet ten dirba žmonės, išmanantys savo darbą ir auditorijos poreikius.

    2. Skaitau krepšinis.net ir basketnews.lt bei keletą užsienio krepšinio portalų (skaičiau ir eurobasket.lt, kol tas portalas nepavirto kažkokia pliurze) ir mačiau, kad statoma ar ruošiamasi statyti krepšinio arenas. Bet kodėl tik dabar? Jeigu jau tas krepšinis taip lietuvių širdyje, tai kodėl tų arenų nepridygo prieš 10 metų? Kodėl pirma normali arena atsirado tik 2004 metais? Sakai, kad vos po 3 metelių krepšinis Lietuvoje aikščių atžvilgiu tiesiog spindės? Kažkuo primena lozungus „Penkmečio planą per 3 metus“.

    3. Kinija – dar ne pasaulis. Remiantis tokiais duomenimis, populiariausia pasaulyje bendravimo kalba yra kinų, o kas penktas yra šitos tautybės žmogus. Visiška sofistika.

    4. O ar Tau neatrodo, kad jei jau krepšinis toks svarbus, jis turėtų būti persmelkęs kiekvieną gyvenimo aspektą, tarp kurių neabejotinai yra ir kultūra/muzika/teatras ir panašūs dalykai? O kuo krepšinio rinktinės pasirodymas Sidnėjuje skyrėsi nuo Atlantos ir Barselonos? Rezultatas juk toks pats. Na ir kas, kad vos neįveikėm „Dream team“. Vos nesiskaito. Be to, JAV rinktinę jau buvome įveikę 1998. Gerus rezultatus tada pasiekė V. Alekna, D. Gudzinevičiūtė, dviratininkės ir t.t. Nereikia čia visko nurašyti tik krepšiniui.

    p.s. caps lock’o naudojimas tokiuose motyvuojančiuose žodžiuose kaip „TIKIU“ atsiduoda senu geru naftalinu.

  17. Andrius | 2008 Liepos 9 14:16:52

    O su tavim prasmiska

  18. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 14:18:11

    Ką ir turėjau omeny.

  19. BasketSLAVE | 2008 Liepos 9 14:32:43

    „Kodėl pirma normali arena atsirado tik 2004 metais?“
    Pauliau, ar gerai išsimiegojai šįryt?
    O kodėl Lietuvoj žmonės iki pat šiol taip prastai gyvena? Kodėl vis dar esam taip stipriai atsilikę net nuo ES vidutiniokų narių???

    Dar niekada vietoj Lietuvos krepšinio rinktinės varžybų nebuvo transliuojamas KIŽ’as… (įdėmiau skaityk – rodė futbolą). Ir manau, kad nebus.

    Apie krepšinį Tau tiesiog nepavyksta argumentuotai parašyt. Nepakanka tik krepšinio portalus skaityt…

    Gal Tau, Pauliau, primint, ką visai neseniai rašė vienas žymiausių pasaulio dienraščių???
    „Lietuviai tiesiog gimę žaisti krepšinį. Šiuo sportu lietuviai susidomi vos tik pradėję vaikščioti, be to, ši maža Baltijos valstybė jau yra pasiekusi krepšinio aukštumas tarptautiniu lygiu. Ši šalis, turinti tik 3,5 mln. gyventojų, nepriklausomybės laikotarpiu dalyvavo jau keturiose olimpiadose, trijose iš jų iškovojo medalius, o ketvirtojoje liko ketvirti. Žinoma, nereikia pamiršti ir tris kartus iškovoto Europos čempionų titulo“.
    Bet Paulius kažkaip sugeba įžvelgti kitokias tendencijas. Galbūt tikrai Lietuva nėra krepšinio šalis? Kol kas rimtų argumentų, pagrindžiančių tokią mintį, taip ir nematau. Net proto balsas nepadėjo…

  20. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 14:42:08

    @BasketSLAVE:

    ačiū, miegojau puikiai.

  21. BasketSLAVE | 2008 Liepos 9 15:02:19

    Šiek tiek pasitaisysiu – Tavo įrašas apie Ž.Ilgausko dramą patiko. Galbūt todėl, jog labiau apie giluminius politinius procesus :)
    P.S. kažkodėl esi labai ant manęs jau nuo seno piktas, kad apie krepšinį dažnai rašau pakiliu tonu, kaip kad pats sakai – su patosu :) Negaliu kitaip. Krepšiniu gyvenu nuo mažų dienų. Ir nemanau, kad krepšinis Lietuvoje pakilaus tono nevertas, juo labiau, kad kitų sporto šakų ar gyvenimo sričių taip pat nenuvertinu (pats esu rimtai žaidęs ne tik krepšinį, turiu sąsajų ir su menu). Kažkaip nesinori su Tavim bendraut vien negatyvaus tono (kurį labai jaučiu iš Tavo pusės) kontekste.

  22. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 15:04:43

    @BasketSLAVE:

    Visiems geras nebūsiu.

  23. BasketSLAVE | 2008 Liepos 9 15:08:29

    Gali bent jau nebūti blogas tiems, kurie Tau nieko blogo nedaro ir nelinki :)

  24. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 15:10:06

    Okei, tada nebūsiu joks tokiems žmonėms ;)

  25. BasketSLAVE | 2008 Liepos 9 15:22:30

    Čia jau šis tas :) O jei atvirai, Pauliau, argi dabar yra blogai, kai užsieniečiui gali pasakyt, jog Lietuva – krepšinio šalis? Kodėl šiuo teiginiu patiems lietuviams reikėtų pradėt abejot? Ar būtų geriau, jei tokio galingo reiškinio Lietuvoje neturėtume ir galėtume pasigirt nebent tuo, kad Lietuva – alkoholikų kraštas (atsižvelgiant į labai liūdną oficialią statistiką, pagal kurią išsiveržėm į pirmaujančių visame pasaulyje gretas)? Aš tiesiog džiaugiuosi, kad lietuviams bent krepšinyje pavyko išsiveržti į tokias pasaulines aukštumas. Jei pavyks išsiveržti ir kitur tokiu pat mastu – džiūgausiu dar labiau. Štai, kai Matelio filmas buvo pripažintas geriausiu dokumentiniu filmu visam pasaulyje, aš kaip mažas vaikas dalinau to filmo CD visiems į kairę ir dešinę ir liepiau būtinai jį pažiūrėt, nepadėt į stalčių. Džiaukimės, tuo ką turim geriausio. Išmokim tą daryt.

  26. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 15:30:49

    @BasketSLAVE:

    apibūdinti žmogui jo nežinomą šalį, kaip kraštą, kuriame domimasi jo nežinomu sportu?.. Čia jau tikrai drąsi Lietuva.

  27. BasketSLAVE | 2008 Liepos 9 15:52:59

    Drąsa čia ne prie ko. Ta dirbtinai mums primesta „drąsios šalies“ koncepcija ir krepšinis – du skirtingi dalykai. Ir nebūk toks kategoriškas – normalus vidutinis pasaulietis tikrai žino, kas yra „basketball“ :) Vat jeigu kažkas Lietuvoje sublizgės labiau nei krepšinis, tikrai nepulsiu rėkt, ė, davai, žmonės, naują reiškinį blokuojam, krešinis geriau! Todėl ir sakau – kodėl nesidžiaugti tuo, ką jau turim? Bent jau tol, kol turėsim kąžką dar geresnio ir populiaresnio. Kažkaip jaučiu, kad šioje vietoje esu labiau teisus nei klystu.

  28. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 15:57:07

    @BasketSLAVE:

    Aš kartais mėgstu būti kategoriškas. Sako, tai pasitikėjimui savimi padeda. Beje, kuo toliau, tuo labiau atrodai kaip žmogus, krepšinį aukštinsiantis, nesvarbu, kas benutiktų.

  29. BasketSLAVE | 2008 Liepos 9 16:08:00

    „Beje, kuo toliau, tuo labiau atrodai kaip žmogus, krepšinį aukštinsiantis, nesvarbu, kas benutiktų“.

    Aš krepšinį labiau palaikau nei aukštinu. Ir bent jau kol kas nenutiko nieko, dėl ko turėčiau pradėti daryti kitaip. Jei kas nors įrodys, kad krepšinis yra neigiamas reiškinys, kurio palaikyti negalima, darysiu išvadas. Kol kas esu ramus. Žinai, Pauliau, Tu ne tai, kad mėgsti būti kategoriškas, bet praktiškai gimei toks :)

  30. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 16:10:27

    @BasketSLAVE:

    Taip, nepažįstamojo internete nuomonė apie mano asmenybę man yra pati svarbiausia. Ką tie draugai, giminės ir artimieji.

  31. BasketSLAVE | 2008 Liepos 9 16:18:07

    Ir ne bet kokio nepažįstamojo internete – o tokio, kuriam kažkoks pasaulyje niekam nežinomas ir Lietuvoje visiems nuotaiką ypač gadinantis krepšinis aukščiau visko! Absurdas! :) Anyway, buvo smagu padiskutuot, kad ir koks kategoriškas bebūtum. Iki kito Tavo įrašo apie krepšinį :)

  32. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 16:22:30

    @BasketSLAVE:

    negarantuoju, kad toks kada nors bus, bet jei visgi išdrįsiu – maloniai kviečiu į svečius puodeliui diskusijų.

  33. Martynas | 2008 Liepos 9 16:51:31

    iš straipsnio, o dar labiau iš komentarų atrodo, jog autorius– visiškas asilas. Tikrai. Tikiuos, kad taip nėra.

  34. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 16:55:23

    @Martynas:

    prašau čia Jėzaus gimimą stebėjusių gyvulių nekišt.

  35. vap | 2008 Liepos 9 20:48:57

    Vienas klausimėlis iškilo. Ar galima į sakinį „Lietuva – … šalis“ vietoj daugtaškio ką nors įrašyti. Kadangi visada galima rasti kelis punktus, pagal kuriuos neatiktų visų įsivaizduojamų normų/reikalavimų.

  36. Andrius | 2008 Liepos 9 21:57:08

    Draugiskas patarimas Pauliau – leisk si bloga raysti tik Gyciui, ok?

  37. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 9 23:40:44

    @Andrius:

    taip ir sutariam

  38. jusstinas | 2008 Liepos 10 02:00:06

    Daugelio argumentų nenuneigs, bet ne viskas čia susiję su krepšiniu ar jame besisukančiais žmonėmis. Juk arenos, spauda ar rodomų varžybų skaičius per tv priklauso ir nuo kitų veiksnių.

    O va ko nenuneigsi, bet pažiūrėk į krepšinio aikšteles. Pilna juose ir 3 metų pyplių ir jau pagyvenusių vyrukų. Bent jau kiek aš pastebiu. Ir nors puse jų apgailėtinos būklės, bet vistiek žaidžiančių netrūksta. Net žiema. Pravažiuok pro kokį niūresnį kaimą, tai pamatysi ant medžio prikabintą savadarbį lanką ir bemėtančius vaikus. Na, gal ten ir nėra ką veikti daugiau…
    Arba koks sporto būrelis populiariausias mokykloj? Ką labiausiai visi nori veikti per fizinio pamokas. Bent jau mano metais, tai krepšinis būdavo pirmoj vietoj.
    Man tai „krepšinio šalis“ dėl to ir asocijuojasi, nes žmonės žaidžia krepšinį, kalba apie jį ir visur galima pastebėti užuomenų apie jį.
    Bet tobulintis tikrai yra kur:-)

  39. machiavelli | 2008 Liepos 10 18:00:15

    sveikinu, Pauliau, puikus komentaras..o siaip esme yra ta, kad su kai kuriais gincytis yra tiesiog beprasmiska, jie gi vis viena tarsi kokie sektantai reks, kad yra tik krepsinis ir nieko kito:)..
    o kai kuriu postringavimai, kad kasis populiarumu vejasi fuli atrodo daugiau nei juokingi..paziurekti, kai vyko eurocempas fulio, stadionai buvo sausakimsi, o kai vyksta kasio cempai, sales buna pilnos tik kai zaizia seimininkai..o per kitas varzybas gali girdeti kaip zaidejai aiksteje keikiasi:)
    be to, ir pacioje Lietuvoje kasis populiarus tik vilniuje ir kaune..o tarkime panevezy ir marijampoleje zymiai daugiau zmoniu eina i fuli..o tas faktas, kad visa lietuva tampa kasio fanais zaidziant rinktinei yra naturalu..is esmes tai yra tik proginis fanatizmas..
    o kalbant apie arenas, tai panevezys ja state tikrai ne isimtinai krepsiniui..ten bus ir trekas, tad neprivatizuokit arenos:)
    vat..tikriausiai as ne lietuvis, nes nemyliu to krepsinio, nera jis man joks ritualas, neteka mano gyslomis oranzinis kraujas ir pan..

  40. ztkp.lt (Paulius) | 2008 Liepos 10 18:42:24

    @machiavelli :

    o, kokie žmonės ;) ačiū už įvertinimą.

  41. ztkp.lt (Gytis) | 2008 Liepos 10 23:02:04

    Tas išsireiškimas apie oranžinį gyslų kraują man kažkuo labai Vidą Mačiulį primena…

  42. Ed | 2008 Liepos 13 00:11:39

    Jūs čia apie Mačiulius tik gerai, arba nieko.

  43. Limpopo | 2008 Liepos 14 02:26:27

    o isviso kas yra „krepsinio“ (irasykite bet kuria sporto saka) salis? arenu dydis ir grozis rodo salies finansinius isteklius…

    nieks neziuri per tv? kad nera i ka ziuret isskyrus Z ir LR varzybas.

    tad kol yra rezultatai krepsinio aikstelese tol ir busime krepsinio salis,tol bus ir“krepsinis lietuvio sirdyje“:)

  44. Krepšinio tautos žmonės ne krepšinio šalyje » Justino Dabulskio blogas | 2008 Liepos 16 15:26:24

    [...] Žmogus, turintis ką pasakyti suabejojo, ar mes tikrai galim vadintis krepšinio šalimi, pastebėdamas didelius trūkumus: padorias krepšinio arenas, specializuotus leidinius šiai sporto šakai, varžybų skaičių per televizijos kanalus į savaitę galim suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų. Tikrai apgailėtina krepšinio šaliai. Ir gal dėl šių priežasčių jis teisus, kad nė velnio mes nesam minėto žaidimo valstybė. Bet yra žmonės, kurie kompensuoja visus techninius trūkumus. Arba žaidimas, kuris priverčia žmones pasijusti krepšinio šalies gyventojais. [...]

  45. )`( | 2008 Liepos 18 23:41:33

    * Lietuvoj bachūrai per kūno kltr. pamokas žaidžia krepšinį, nes fūlės ne visur yra sąlygos žaisti, be to, trumpas tas gero oro sezonas.
    * Miegamųjų rajonų kiemuose daugumoje tik kašio aikštelės, nes futbolui daugiau vietos reikia.
    * Kašį gali laisvai pažaisti dviese.
    * Dinamiškumu, intriga ir įspūdingais (kalbant apie NBA) žaidėjų solo kašis nenusileidžia futbolui.
    * — dar kažką ekspromtu rašydamas būsiu pamiršęs —
    * Na ir pabaigai.. Nei vienas iš mano draugų, nešiojančių akinius, nemėgsta ir nežaidžia krepšinio (sprendžiu pagal avatorą) – no offence
    Taip jau susiklostė, kad pas mus krepšinis yra populiarus ir nematau ko čia šiauštis.

  46. Horde.lt - Blogas » Metų top’as: 2008 | 2009 Sausio 1 00:16:53

    [...] metų skaitinys internete 2008: Lietuva visad liks krepšinio šalis, o… (ZTKP) « Prieš šventes Komentarų nėra. Būk [...]

  47. Justas | 2009 Rugsėjo 21 13:02:03

    iskur istrauki kad krepsinis niekam neidomus pasauli.apsurdiskas pasakymas. su tokiais pasakymais nejuokink pasaulio.

  48. Audrius | 2010 Liepos 8 21:07:22

    Kur tik paziuriu ar reklamuose ar per tv matau kad EU Lietuviams bando iskiepyti futbola nes tai didelis biznis salise kaip Olandija, Vokietija ir tt. ir jiems nepatinka kad Lietuvoje ner (ir tikiuosi niekada nebus) tokios durnos futbolo manijos kaip kitur Europoje. Cia viskas tik del pinigu ir jiem nesvarbu kad krepsinis pasidare dalis musu salies. As tikiu kad Lietuviai vis dar turi savo nuomone ir nesiduos apdurninami!
    Lietuva buvo yra ir liks krepsinio salis tad nesistenkit! Amen

  49. ztkp.lt (Paulius) | 2010 Liepos 9 09:10:30

    Audriau – pažiūrėk į tribūnas per krepšinį, pažiūrėk į krepšinio TV transliacijų reitingus – lietuviai žiūri tik tada, kai lošia lietuviai, ir tai ne per daug. Pažiūrėk į futbolo čempionatą – lietuviai žiūri net ir tas rungtynes, kur PAR lošia su Meksika. Ir skaičiai reitingų panašūs, kaip su Lietuvos rinktinės rungtynėm :)

  50. ztkp.lt (Paulius) | 2010 Liepos 9 09:11:41

    Tik dabar pamačiau „)`(“ komentarą – krepšinį mėgstu, tiesa, dabar jau rečiau pažaidžiu, o buvo laikas, kai tuo visai rimtai užsiiminėjau. ;)

Pasisakyk

Greitas kreditas
Aš remiu Blogr.lt